Bizi Biz Yapan 10 İlke

 

1 Kalite olmazsa olmazımızdır. Geliştirilen her strateji, önerilen her proje, yazılan her metin, düzenlenen her etkinlik, İlyada İletişim’in kalite anlayışını taşır.
   
2 İletişimin iyi bir takım işi olduğunu kabul eder; bu doğrultuda bilgi ve deneyim açısından zengin, uyumlu, vizyon sahibi ve sürekli kendini geliştiren profesyonel bir ekiple hizmet veririz.
   
3 Yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefleriz. Bununla birlikte, müşteri memnuniyeti adına her söylenene “evet” demeyiz. Müşterimizin çıkarlarını bazen müşterimizden daha sıkı savunuruz.
   
4 Müşterilerimizin iş sonuçlarıyla örtüşmeyen hiçbir strateji, fikir, metin ya da öneriyi teklif etmeyiz.
   
5 İş süreçlerini akışına bırakmaz, yönetiriz. İletişim süreçlerinin müşterilerimizin günlük rutinlerinde kaybolmasına izin vermeyiz.
   
6 İç işleyiş sürecinde rutinin monotonluğuna kapılmayız. Gündemi ve müşterilerimizin faaliyet gösterdiği sektörü aktif bir şekilde takip eder; fark yaratan öneriler geliştiririz.
   
7 Yaratıcılık uğruna müşterimizin bütçesini havaya savurmayız. Bununla birlikte önerdiğimiz her projenin ses getirecek yaratıcılıkta olmasına özen gösteririz.
   
8 Medya ilişkilerinde profesyonelliğe inanırız. Medya ilişkilerimizde etik kurallar içinde temas ve mesafe çizgisine uyarız.
   
9 Medya çalışmalarında gazeteci gibi düşünür, çalışır ve üretiriz. Medya ilişkileri hizmeti kapsamındaki hazırladığımız tüm metinlerin, organize ettiğimiz röportaj ve etkinliklerin haber değeri taşıması önceliklerimiz arasında yer alır.
   
10 İletişimin tek vuruşluk işlerden ibaret olmadığını bilir, iletişimde sürekliliğe inanırız.
   

 

İLYADA İletişim Yayın Danışmanlık | Telefon: 0 (212) 273 23 32 | E-Posta: info@ilyada.com.tr